webcamsex


Activeer mijn extra opgezette thuiswebcam voor maar 7 euro in de maand !!!

en krijg onbeperkt toegang tot mijn prive webcam 24 uur per dag 7 dagen in de week...

Betaal nu en krijg direct toegang tot 30 Juni 2008 (actie)

betaal hieronder eenmalig 7 euro en ontvang de inlogcodes voor onbeperkt
toegang tot mijn persoonlijke webcam





Betaallink prive webcamsex Claudia


Hoi hoi ,

Ik ben Claudia uit Rotterdam een leuke spontane en ondeugende single meid en altijd opzoek naar nieuwe spannende dingen.

Eigenlijk vind ik het erg leuk en opwindend als ik weet dat ik door mannen en vrouwen word bekeken.

Daarom kwam ik op het idee om mijn eigen site te beginnen met een leuk idee ,zodat je mee kan kijken maar geen 80 cent per minuut hoeft te betalen maar gewoon een kleine donatie in de maand en je heb altijd toegang tot mijn privewebcam..........



Ik hoop dat het een leuk idee is en dat we er nog veel plezier aan kunnen beleven.... met veel groetjes en een zoen,Claudia. xxxxxxx

Betaallink prive webcamsex Claudia

donderdag 28 februari 2008

Utrechtse studenten doen het in de bieb

De bibliotheek van de Universiteit Utrecht gaat het glas van de matte studeercabines vervangen door helder transparant glas. Volgens Natalia Grygierczyk, een medewerkster van de bibliotheek, wordt het glas veranderd uit veiligheidheidsoverwegingen. Ook zouden studenten zich niet prettig voelen achter het matte glas.

Volgens het universiteitsblad Ublad zou er een andere reden zijn om het glas aan te passen. De vermeende vrijpartijen zouden er iets mee te maken kunnen hebben. Grygierczyk ontkent dit: "Eigenlijk nauwelijks. En omdat niet elke deur vervangen zal worden, blijven er genoeg cabines met ondoorzichtige ruiten over."

Geen opmerkingen: